Tuesday, August 18, 2009

KejA MenGTag oRg... hehehehe

Dari my LecTureR....

1. Bekas kekasih saya adalah~ Penghancur Hati... Hehehe, men2 jer....

2. Saya sedang mendengar~ member berborak.... x dak keja nk wat... huahuahua...

3. Mungkin saya patut~ pikir about the next mision... =)

4. Saya suka beli~ mcflurry n sundae mcd kt perda.... hehe

5. Sahabat-sahabat baik~ yg sentiasa menolong kwn dlm ssah & sng...

6. Saya tak paham~ mengapa org suka menuduh org len tanpa usul periksa... heran tol...helmet x bwk kot bab tuu men serbu jer.... ish3... hihihi

7. Saya kehilangan~ my loving lecturer... hehehe... dia dh tinggalkn kmi suma di cni... uuuuwwaaaa... windunya.....

8. Ramai yang berkata~ ang nie tinggi sgt kalah kami sume taw... hikhikhik

9. Makna nama~ NUR- Cahaya, HAFIZAH- yang memelihara....

10. Cinta itu adalah~ 1 anugerah yang x dapt di ucapkan dgn kata2.... melainkn ia dpt dirasai dlm ati... hahaha

11. Di suatu tempat~ ak sdg mengimbau kngan bersama mber2 ak n ehem2 x kira di mana mereka..... hehehe

12. Saya akan~ mencuba mencari......... secrettodiamo, hehehe...

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud~ forever (in English).... kekal abadi (in Malay)....

14. Telefon bimbit saya~ secondhand jer..hukhuk... nokia apa an sih??? x taw ler pa jenis model... hehe

15. Bila saya terjaga dari tidur~ ak tgk jam nset, pastuu bumm blik.... coz awai ag ak asa....hihi

16. Saya paling meluat apabila orang~ suke mempersendakan diri kita yg x sempurna...

17. Pesta/Parti adalah~ 1 tempat utk kita bersuka ria b'sma kwn2...

18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah~ a little cat.... so cuteeee.....

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah~ apabila ak nk meningkt ke 20-an... iaitu zmn dewasa ak... hahaha

20. Hari ini~ ak boring bangat sih.... tension pon ad sih... hihi

21. Malam ini saya akan~ melaksanakn tgas ku yg 1 etuuu...ap erk?? ap lg keja lerrrr, jgn x keja..

22. Esok pula saya akan~ b'jmper ngan seseorg yg agk special lerrr... hehe... bkn pakwe taw....

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini...~ oppss lupe lg.... bedak mne sih??

25. Pusat membeli-belah atau arked permainan paling best ialah~ nop.... coz sume yg ak p sume nyer x best.... besa2 jer.... hehehehe

26. Makanan Barat atau Jepun~ ap sih?? ak x taw la law jpun...barat?? mcd, kfc & pizza hut kot..

27. Bilik yang terang atau gelap~ terang ker?? gelap ker?? bile mata ak dh x ley bukak almt nyer kedebum la ak... hihihi ap g lena lerr...

28. Makanan segera adalah menggemukkan~ yup...law mkn x control almt nye membesar lerr..

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?~ haaaa ak pnt la law mcm nie.... png d wat nyer... hehehe

Mari menge'tag' orang2 ini:
~kawan2 ak...
~sapa yg baca blog ak nie....

No comments: